hjärta o massor av kärlek...


Jag kan säga att jag har tusen tals kompisar men vänner har jag ...
ni som är mina vänner känner nog det... ni får mig o inte "falsetten" som jag byggt upp...

Nathalie.


Vi har bråkat vi har tjaffsat vi har kramats vi har pussats vi har dansat... vi har gjort massor...
o de e inget jag ångrar... för som sagt med alla våra up 'n downs har vi nog båda lagt märke till att vi behöver varann nära...
du är en riktig o ärlig vän! det uppskattas verkligen...

Så om du någon gång känner att du inte vet vart du har mig... tänk tillbax till detta...
jag är ärlig o dig har jag varmt om hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är underbar <3

2010-06-01/ 03:24:02
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback